onsdag 13 februari 2008

Allra första kortet på Siri

Här hittade vi Siri i stallet på påskaftonens morgon. Alla förståsigpåare hade sagt att vi nog skulle behöva flytta in i stallet nån vecka eller två för att hjälpa till med förlossningen eller åtminstone skaffa webbkamera för att kunna bevaka förloppet på avstånd. Men allt gick galant, och stoet hade redan slickat henne ren och torr när vi hittade henne. Mamma Storm var rejält utmattad och orkade inte skrämma iväg oss utan vi fick tidigt möjlighet att komma i närheten av Siri.

2 kommentarer:

Christel sa...

Svante! Ich haben problemos...
Jo, mina rubriker på mina inlägg försvinner lite titt som tätt...är detta något du stött på? Hjälper ibland att "reloada" (!) sidan men inte alltid...

/Giraffen

Svante sa...

Nej jag har inte stött på det men jag såg idag när jag var ine på din blogg att bara halva rubriken syntes. Skumt...