tisdag 18 mars 2008

Oj, vad den lille Snarfern har fått jobba

Jag har legat efter en tid med de 23 sakerna men nu har jag tagit igen lite genom att jobba med Rollyo, InSuggest, Google Reader och Snarfer.

Blev inte värst imponerad av Rollyo - kanske att man är för vad vid det man har och känner till sedan tidigare? Men jag tyckte många av träffarna verkade köpta och opålitliga. Och argumentet att det var färre träffar än i Google kan kvitta för mig om jag ändå får 35 000.

Har börjat prenumerera på några nyhetsflöden med den lille gröne Snarfern. Jag blev inte klok över varför det ibland importerades 10 nyheter och ibland 200. Sprängs min area nu tro av alla flöden?

1 kommentar:

ANL sa...

Utifrån vår diskussion på morgonen så provar jag en kommentar till dig igen får vi se om det fungerar